Kwaliteit

Gouden Keurmerk

Organisaties die verpleging, verzorging en/of thuiszorg bieden kunnen, door middel van een externe audit, hun interne kwaliteitsbeleid laten beoordelen door onafhankelijke deskundigen. De verzorging, verpleging en huishoudelijke hulp van Sint Jozefoord is door kwaliteitsauditorganisatie Perspekt, beloond met de hoogste kwalificatie: Het Gouden Prezo-keurmerk.

PREZO kijkt hoe er voor de volgende levensgebieden van de cliënt gezorgd wordt:

  • lichamelijk welbevinden en gezondheid;
  • woon- en leefomgeving;
  • participatie en sociale zelfredzaamheid;
  • mentaal welbevinden.

Zorgkaart Nederland

Sint Jozefoord wordt op Zorgkaart Nederland gemiddeld beoordeeld met een 8,8 (april 2020). 

Cliëntenonderzoek 2019

  • Tevredenheid: 8,4 (augustus 2019) 

Medewerkersonderzoek 

In achtereenvolgens 2015 en 2016 zijn we in een door Intermediair en Effectory gehouden vergelijkend onderzoek onder 240.000 medewerkers verkozen tot de Beste Werkgever van Nederland in de categorie tot 1.000 medewerkers. In 2017, 2018 en 2019 heeft Sint Jozefoord het Keurmerk Beste Werkgever gekregen. De scores in 2019 waren:

  • Bevlogenheid 8,2
  • Betrokkenheid 8,9
  • Tevredenheid 8,2

Klachten

Indien u niet tevreden bent over de hulpverlening bij Sint Jozefoord, dan horen wij dit graag van u. Een klacht is voor ons een kans om onze dienstverlening te verbeteren. Informatie over wij met klachten omgaan, vindt u in onze klachtenbrochure .

Privacy

De Europese Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) regelt de bescherming van persoonsgegevens. Binnen zorginstellingen worden persoonsgegevens verwerkt omdat het noodzakelijk is voor het leveren van goede zorg. In de folder over Privacy treft u informatie aan over de AVG en over de wijze waarop Sint Jozefoord met uw persoonsgegevens omgaat.

Kwaliteitsverslag

Kwaliteitsverslag 2018