Kwaliteit en privacy

Organisaties die verpleging, verzorging en/of thuiszorg bieden kunnen, door middel van een externe audit, hun interne kwaliteitsbeleid laten beoordelen door onafhankelijke deskundigen. De verzorging, verpleging en huishoudelijke hulp van Sint Jozefoord is door kwaliteitsauditorganisatie Perspekt beloond met het Prezo-keurmerk.

PREZO kijkt hoe er voor de volgende levensgebieden van de cliënt gezorgd wordt:

  • lichamelijk welbevinden en gezondheid;
  • woon- en leefomgeving;
  • participatie en sociale zelfredzaamheid;
  • mentaal welbevinden.

Zorgkaart Nederland

Zoek, vind en waardeer zorgaanbieders op ZorgkaartNederland.nlU kunt, net als vele cliënten en familieleden voor u, een beoordeling voor de zorg- en dienstverlening van Sint Jozefoord achterlaten op ZorgkaartNederland. Hier kunt u ook de eerdere waarderingen bekijken. ZorgkaartNederland is de grootste ervaringssite voor de Nederlandse gezondheidszorg.

Cliëntervaringsonderzoek 2019

Bij het laatste cliëntervaringsonderzoek (augustus 2019) wordt Sint Jozefoord beoordeeld met een 8,4 op tevredenheid.

Klachten

Indien u niet tevreden bent over de hulpverlening bij Sint Jozefoord, dan horen wij dit graag van u. Een klacht is voor ons een kans om onze dienstverlening te verbeteren. Informatie over hoe wij met klachten omgaan, vindt u in onze klachtenbrochure en de uitgebreide klachtenregeling. Er is een aparte klachtenregeling voor de onvrijwillige zorg. Er is ook een externe cliëntvertrouwenspersoon Wet Zorg en Dwang, waar u terecht kunt voor ondersteuning.

Privacy binnen Sint Jozefoord

Wij hechten veel waarde aan privacy en gaan zorgvuldig en vertrouwelijk met uw persoonsgegevens om. Wij volgen daarvoor de wetgeving Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) die per 25 mei 2018 in de hele Europese Unie van kracht is gegaan. Hoe wij omgaan met privacy leest u in:

Vragen

Vragen over privacy en bescherming van persoonsgegevens bij Sint Jozefoord kunt u mailen naar privacy@jozefoord.nl.

Kwaliteitsverslag

Kwaliteitsverslag 2020

Kwaliteitsverslag 2019

Kwaliteitsverslag 2018