Kwaliteit en privacy

Organisaties die verpleging, verzorging en/of thuiszorg bieden kunnen, door middel van een externe audit, hun interne kwaliteitsbeleid laten beoordelen door onafhankelijke deskundigen. De verzorging, verpleging en huishoudelijke hulp van Sint Jozefoord is door kwaliteitsauditorganisatie Perspekt, beloond met de hoogste kwalificatie: Het Gouden Prezo-keurmerk.

PREZO kijkt hoe er voor de volgende levensgebieden van de cliënt gezorgd wordt:

  • lichamelijk welbevinden en gezondheid;
  • woon- en leefomgeving;
  • participatie en sociale zelfredzaamheid;
  • mentaal welbevinden.

Zorgkaart Nederland

 

Cliëntenonderzoek 2019

  • Tevredenheid: 8,4 (augustus 2019) 

Medewerkersonderzoek 

In 2015 en 2016 zijn we in een door Intermediair en Effectory gehouden vergelijkend onderzoek onder 240.000 medewerkers verkozen tot de Beste Werkgever van Nederland in de categorie tot 1.000 medewerkers. In 2017, 2018 en 2019 heeft Sint Jozefoord het Keurmerk Beste Werkgever gekregen. Op bevlogenheid, tevredenheid en werkgeverschap scoorde Sint Jozefoord in 2019 een 8,4 en op betrokkenheid zelfs een 9,1.

Klachten

Indien u niet tevreden bent over de hulpverlening bij Sint Jozefoord, dan horen wij dit graag van u. Een klacht is voor ons een kans om onze dienstverlening te verbeteren. Informatie over wij met klachten omgaan, vindt u in onze klachtenbrochure .

Privacy binnen Sint Jozefoord

Wij hechten veel waarde aan privacy en gaan zorgvuldig en vertrouwelijk met uw persoonsgegevens om. Wij volgen daarvoor de wetgeving Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) die per 25 mei 2018 in de hele Europese Unie van kracht is gegaan. Hoe wij omgaan met privacy leest u in:

Vragen

Vragen over privacy en bescherming van persoonsgegevens bij Sint Jozefoord kunt u mailen naar privacy@jozefoord.nl.

Kwaliteitsverslag

Kwaliteitsverslag 2018