Klachten
Indien u niet tevreden bent over de hulpverlening bij Sint Jozefoord, dan horen wij dit graag van u. Een klacht is voor ons een kans om onze dienstverlening te verbeteren. Informatie over hoe wij met klachten omgaan, vindt u hieronder:
- Onze klachtenbrochure en de uitgebreide klachtenregeling.
- Er is een aparte klachtenregeling voor de onvrijwillige zorg.
- Er is ook een externe cliëntvertrouwenspersoon Wet Zorg en Dwang, waar u terecht kunt voor ondersteuning.
- Procedure rond klachten en onvrede. Aanvulling: voor cliënten die niet onder de WZD vallen, is er ook een interne vertrouwenspersoon. Deze rol valt samen met de interne klachtenbemiddelaar.
Privacy binnen Sint Jozefoord
Wij hechten veel waarde aan privacy en gaan zorgvuldig en vertrouwelijk met uw persoonsgegevens om. Wij volgen daarvoor de wetgeving Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) die per 25 mei 2018 in de hele Europese Unie van kracht is gegaan. Hoe wij omgaan met privacy leest u in:
- het algemene Privacybeleid
- de Privacy-brochure voor bewoners en cliënten
- de Privacy-brochure voor medewerkers en vrijwilligers (hieronder vallen ook sollicitanten en stagiaires)
Vragen
Vragen over privacy en bescherming van persoonsgegevens bij Sint Jozefoord kunt u mailen naar privacy@jozefoord.nl.